Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję
Koszyk jest pusty
POLUB NAS
 

Szybki kontakt

 52 320 99 48 
  664 759 273

   Czynne Pn-Pt
    8:00-16:00


sklep@mar-kos.pl

Koszty dostawy

Kurier DPD

Forma Płatności Koszt
Przelew 13,50zł
Pobranie 15,00zł

 

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym na terenie Bydgoszczy!

 

Zamówienie powyżej 200zł przy płatności przelewem - wysyłka gratis!

Certyfikaty i wyróżnienia

Regulamin Prokonsumencki

darmowa dostawa

Reklamacja i zwroty

Reklamacja i zwrot zakupionego towaru

  

 

Co powinienem zrobić przed reklamacją lub zwrotem?

W pierwszej kolejności przed przystąpieniem do procesu reklamacji lub zwrotu, wysoce zalecany jest Państwa kontakt telefoniczny lub email'owy z naszą obsługą sklepu. Jeśli nadal będzie konieczna reklamacja lub zwrot, należy przygotować dowód zakupu,formularz odstąpienia oraz produkt w oryginalnym opakowaniu i odpowiednio go zabezpieczyć na czas transportu. Nie odpowiadamy na szkody powstałe na skutem mechaniczy podczas transportu.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy (np. u Państwa w domu) i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub w sklepie internetowym), a także gdy strony tak postanowiły.
W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mają Państwo prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 14 dni od otrzymania towaru, z zastrzeżeniem braku śladów użytkowania danego produktu. Koszt zwrotu towaru w takim przypadku  pokrywa kupujący. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu.

 


Jak mam reklamować wadliwy towar?

W przypadku ujawnienia się wady, należy towar odesłać na adres frmy P.P.H.U MAR-KOS Kościuszki 27C 85-079 Bydgoszcz. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz odstąpienia oraz wypełniony w polach oznaczonych gwiazdką protokół reklamacyjny. Koszt transportu pokrywa kupujący. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty zgłoszenia. Na każdy sprzedawany przez nas towar udzielana jest 12 miesięczna gwarancja, jeśli jest inaczej informacja o tym znajduje się w opisie produktu.

 


Formularze

Formularz odstąpienia oraz protokół reklamacyjny można ściągnąć klikając link poniżej.